|
|
International
Qualifications
from
EDI
|
Angielski
w Turystyce Warszawa. Kursy
języka angielskiego przygotowujące do egzaminu LCCI w
turystyce. Kurs angielskiego w
Warszawie dla biur podróży i instytucji turystycznych.
English for
Tourism
Język: angielski
Poziom: A2, B1
Nazwa egzaminu: LCCI
Egzamin jest skierowany do osób, które
chcąc potwierdzić swoją biegłość językową w kontekście branży
turystycznej. Kandydaci powinni być w stanie komunikować się w
sposób prosty i jasny dla odbiorcy, w kontekście turystyki. Powinni
posiadać podstawową wiedzę związaną z okresem wakacyjnym oraz
rodzajami zakwaterowania, podróżowania, czasu wolnego, podróży
biznesowych i turystycznych, a także być zapoznani z formami
literatury promocyjnej (broszury, ulotki, ogłoszenia). Osoby
przystępujące do egzaminu mają możliwość wybrać dwa rodzaje
egzaminu: pisemny oraz ustny. Kwalifikacje są niezależne i mogę być
uzyskane oddzielnie.
English for Tourism jest egzaminem przeprowadzanym
na dwóch poziomach zaawansowania:
1.
English for Tourism -
poziom 1 (A2)
2. English for Tourism
- poziom 2 (B1)
English for Tourism
- poziom 1 (A2)
Część ustna
Egzamin trwa około 20 minut
i składa się z dwóch części. W każdej z części kandydat jest
oceniamy pod kątem płynności wymowy, słownictwa, gramatyki oraz
wymowy. W części pierwszej osoba egzaminowa będzie miała za zadanie
wziąć udział w dyskusji na temat wybrany przez egzaminatora. W
drugiej części zadaniem osoby egzaminowanej będzie odegranie roli na
podstawie scenariusza danego przez egzaminatora. Egzaminator wcieli
się w rolę klienta, natomiast kandydat będzie odgrywał rolę
pracownika z branży turystycznej.
Część pisemna
Egzamin trwa około dwóch godzin
i składa się z czterech komponentów:
komponent A - kandydat będzie miał za zadanie sporządzić
odpowiedź na podstawie przeczytanego tekstu związanego z
turystyką/biznesem oraz na podstawie dodatkowych danych w postaci
przewodników, map, planów, kalendariów wydarzeń czy instrukcji
obsługi;
komponent B - kandydat będzie miał za zadanie sporządzić list
lub notatkę służbową;
komponent C - kandydat będzie miał za zadanie sporządzić fax
bądź odpowiednią wiadomość w celu uzyskania bądź udzielenia
dodatkowych informacji lub w celu dokonania rezerwacji;
komponent D - Kandydat będzie miał za zadanie sporządzić fax,
notatkę służbową, zawiadomienie lub wiadomość w sytuacji, gdy
nastąpi reorganizacja, zmiana kosztów, będzie trzeba zmodyfikować
bądź anulować rezerwację lub też powiadomić o zaistniałych zmianach.
Część ustna
Egzamin trwa około 20
minut i składa się z dwóch części. W każdej z części kandydat jest
oceniamy pod kątem płynności wymowy, słownictwa, gramatyki oraz
wymowy.
W części pierwszej osoba egzaminowa
będzie miała za zadanie wziąć udział w dyskusji na temat wybrany
przez egzaminatora. W drugiej części zadaniem osoby egzaminowanej
będzie odegranie roli na podstawie scenariusza danego przez
egzaminatora. Egzaminator wcieli się w rolę klienta, natomiast
kandydat będzie odgrywał rolę pracownika z branży turystycznej.
Część pisemna
Egzamin trwa około 2,5
godziny i składa się z czterech komponentów:
komponent A -
kandydat będzie miał za
zadanie sporządzić krótką odpowiedź na podstawie przeczytanego
tekstu związanego z turystyką/biznesem oraz na podstawie dodatkowych
danych w postaci przewodników, map, planów, kalendariów wydarzeń,
materiałów promocyjnych, wykresów, która będzie mogła zawierać
dodatkowo pewne kalkulacje;
komponent B -
kandydat będzie miał za zadanie stworzyć wyczerpujący list w oparciu
o informacje z poprzedniego komponentu lub jego zadaniem będzie
rozpisanie planu podróży;
komponent C -
kandydat będzie miał za zadanie sporządzić list, broszurę bądź
ulotkę w oparciu o materiały z komponentu A jak i materiały
dodatkowe;
komponent D -
kandydat będzie miał za zadanie sporządzić list bądź fax związany z
pewną problematyczną sytuacją lub zażaleniem.
Powrót do
poprzedniej strony Zgłoś swoją
kandydaturę do kursu - tu -->
Szkole Języków Obcych - LEXIS |